close
I am a sign of supernatural favor.

What you are to be, you are now becoming.

Any to whom you give forgiveness, will be made free from their sins; and any from whom you keep back forgiveness, will still be in their sins. You may see that on earth the Son of man has authority for the forgiveness of sins. 你 們 赦 免 誰 的 罪 、 誰 的 罪 就 赦 免 了 . 你 們 留 下 誰 的 罪 、 誰 的 罪 就 留 下 了 。 你 們 就 知 道人 子 在 地 上 有 赦 罪 的 權 柄 。John 20:23 Matthew 9:6

And I heard a loud voice saying in heaven, Now is come salvation, and strength, and the kingdom of our God, and the power of his Christ: for the accuser of our brethren is cast down, which accused them before our God day and night.
我 聽 見 在 天 上 有 大 聲 音 說 、 我   神 的 救 恩 、 能 力 、 國 度 、 並 他 基 督 的 權 柄 、 現 在 都 來 到 了 . 因 為 那 在 我 們   神 面 前 晝 夜 控 告 我 們 弟 兄 的 、 已 經 被 摔 下 去 了 。Revelation 12:10


風吹過樹梢的聲音,你悄悄的來了,腳步輕盈,我等候的心顫慄,千年的約定,不變的誓約,站立在金黃的雨中,萬民都像水桶裡的一滴,匯集到你洋海一樣深的心,風中在唱的是誰的歌? 耶和華的心,是平安的意念,耶和華的心,是賜福的意念,當你遇苦難,祂渴望與你共承擔,憂傷與愁煩,祂渴望為你來舒緩,唯願你全心交託尋求祂榮面。阿爸!

寫完這首文,三點半起來颳大風,大的到處發響,從來都是在天氣變動中最早起來的,起來禱告整理衣服,五點半到公園禱告,漸漸的風變小了,然後就下起雨來,神的話語真是不徒然返回,卻要發命去成就我所喜悅的。
arrow
arrow
    全站熱搜

    Favor Ke 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()