And the king said to Araunah, No, but I will give you a price for it; I will not give to the Lord my God burned offerings for which I have given nothing. So David got the grain-floor and the oxen for fifty shekels of silver. 王 對 亞 勞 拿 說 、 不 然 . 我 必 要 按 著 價 值 向 你 買 、 我 不 肯 用 白 得 之 物 作 燔 祭 、 獻 給 耶 和 華 我 的   神 。 大 衛 就 用 五 十 舍 客 勒 銀 子 、 買 了 那 禾 場 與 牛 。

我 將 耶 和 華 常 擺 在 我 面 前 . 因 他 在 我 右 邊 、 我 便 不 至 搖 動 。因 此 我 的 心 歡 喜 、 我 的 靈 快 樂 . 我 的 肉 身 也 要 安 然 居 住 。 I have put the Lord before me at all times; because he is at my right hand, I will not be moved. Because of this my heart is glad, and my glory is full of joy: while my flesh takes its rest in hope.

主所爱的弟兄哪,我们本该常为你们感谢 神。因为他从起初拣选了你们,叫你们因信真道,又被圣灵感动,成为圣洁,能以得救。神藉我们所传的福音召你们到这地步,好得着我们主耶稣基督的荣光。(帖后二13-14)

And they commanded the people, saying, When ye see the ark of the covenant of the LORD your God, and the priests the Levites bearing it, then ye shall remove from your place, and go after it. Yet there shall be a space between you and it, about two thousand cubits by measure: come not near unto it, that ye may know the way by which ye must go: for ye have not passed this way heretofore.

The Lord God is our sun and our strength: the Lord will give grace and glory: he will not keep back any good thing from those whose ways are upright. O Lord of armies, happy is the man whose hope is in you.

When you walk in God’s favor and believe that He is for you, no weapon formed against you is going to prosper.

今天在主日學,要制止一個亂跑和不守規定的孩子,因為很多的家長正來接孩子,結果他又狂踢又打又要咬我,還抓掉我的眼鏡,真的是有夠誇張的,跟孩子母親談的時候,母親認為自己的孩子沒有任何問題,但是相信神要透過這樣的事來幫助孩子父母和老師,新的兒童會堂相信未來也需要制定一些章程,來保障孩子和老師,就好像學校一樣,因為這些行為在學校是會有很嚴重的後果,不管是F字頭的話或是吐口水,以我跟學校溝通的經驗,學校都是會有處置的,有一定的規範和處理方式,如同可以簽定一些入學協定要求孩子要能遵守團體和老師的指示,還有能夠要求父母領回不遵守指導的孩子,要求多次犯事影響到別人安全的孩子停留在家或由父母看管,相信愛與負責是不能分開的,然後同工老師才能有權柄,對其他遵守規定的孩子也才公平,我相信有一些處理的方式將可以成為guideline,讓每一個人都能安心把孩子放在主日學。

See the trees in my yard are all smoking. It's amazing.
樹和後院都冒著煙,孩子都看見了,真是奇妙。這是異象還是自然現象,每棵松樹樹幹都冒著煙。

沒想到一切都是從那天做的一個小小禱告開始,我的生命就全然改變了: 我-接-受-耶-穌-基-督-做-我-個-人-的-救-主,相信他為了我的罪死在十字架上,祂是神的獨生愛子。沒想到一切都是從兩千年前的一個被判了死刑的猶太人教師開始,一場驚天動地愛的故事就揭開了序幕...........

幫忙禱告婚姻的單身姐妹又要結婚了,師母說來三個就算有恩賜了,那算有促進結婚的恩賜了。感謝神!

早上醒來耳邊迴響,我們要奔向你的祭壇,得著你的火燄,站在破口中,搶救那失喪的靈魂,求主賜我憐憫的心.....這歌曲真好聽,建立無牆的教會,很激勵,星期天唱的時候就很有感動。

我 將 耶 和 華 常 擺 在 我 面 前 . 因 他 在 我 右 邊 、 我 便 不 至 搖 動 。因 此 我 的 心 歡 喜 、 我 的 靈 快 樂 . 我 的 肉 身 也 要 安 然 居 住 。 I have put the Lord before me at all times; because he is at my right hand, I will not be moved. Because of this my heart is glad, and my glory is full of joy: while my flesh takes its rest in hope.

For this reason I say to you, Let that grace of God which is in you, given to you by my hands, have living power. For God did not give us a spirit of fear, but of power and of love and of self-control. 為 此 我 提 醒 你 、 使 你 將   神 藉 我 按 手 所 給 你 的 恩 賜 、 再 如 火 挑 旺 起 來 。 因 為   神 賜 給 我 們 、 不 是 膽 怯 的 心 、 乃 是 剛 強 、 仁 愛 、 謹 守 的 心 。

Be ready to do without the comforts of life, as one of the army of Christ Jesus. A fighting man, when he is with the army, keeps himself free from the business of this life so that he may be pleasing to him who has taken him into his army.

They took palm branches and went out to meet him, shouting, "Hosanna! Blessed is he who comes in the name of the Lord! Blessed is the king of Israel!"
(John 12:13)

在倍恩的退修會上,異象中看見,一群鴿子飛下來在那裡悠閒的整理羽毛,非常美麗的白色蓬鬆的袍子,上面有刺繡,邊緣是用金線繡的,非常精緻美麗,領口兩邊包覆起來,很復古漂亮,就在淑文唱抬起頭來的時候,看見神為我們戴上美麗的頭紗,眼淚就濕了眼眶,Pastor Bianco 就對著我們說,我們是Queen,是尊貴的王女,與我握手,印證異象。姐妹提說展翅的蝴蝶印證之前Mornach 蝴蝶的異象,Pastor Bianco也印證要在全地旅行宣教的啟示。

And from the days of John the Baptist till now, the kingdom of heaven is forcing its way in, and men of force take it. 天國是猛烈進入的,是禱告爭戰和行動能力。

Turn us again, O LORD God of hosts, cause thy face to shine; and we shall be saved. Let thy hand be upon the man of thy right hand, upon the son of man whom thou madest strong for thyself.

And Pilate asked him, saying, Art thou the King of the Jews? And he answered him and said, Thou sayest it. 彼 拉 多 問 耶 穌 說 、 你 是 猶 太 人 的 王 麼 。 耶 穌 回 答 說 、 你 說 的 是 。

興起吧! 耶和華的軍隊! 末日的戰士們! Awake, awake; put on thy strength, O Zion; put on thy beautiful garments, O Jerusalem, the holy city: for henceforth there shall no more come into thee the uncircumcised and the unclean. Shake thyself from the dust; arise, and sit down, O Jerusalem: loose thyself from the bands of thy neck, O captive daughter of Zion.

聽到一個伊斯蘭教的婦女來教會尋求庇護,一直以來對中東國家的禱告是有回應的,感謝神使用我們這微小的器皿,也願神的拯救臨到這些婦女,釋放他們得自由。看樣子禱告的工作是更大更多了,來開個節目"就是愛禱告"如何? 禱告是基督徒唯一的兵器,怎能不用呢? 通過禱告,我看見國家和媒體得轉變,如果每個基督徒都不住的禱告,不知道神的工多快作成耶。

那天去一外國教會參觀兒童主日學,結果剛好遇到他們的受洗典禮,原來他們沒有年齡限制,只要孩子願意回應呼召,也上兩個星期受洗班,就可以受洗耶! 跟那個主日學老師聊天,他說他兒子五歲就受洗了耶! 真好。

感謝主今天可以一起跟姐妹們去走禱,求神祝福這世代高中和middle school的孩子,願他們每一個都能在學校扎下生命的根基,智慧和身量並神和人喜愛他們的心都一同增長,建立健全的人格發展,成為明燈照耀,為神的國度放光。

你 的 鞋 是 銅 的 、 鐵 的 . 你 的 日 子 如 何 、 你 的 力 量 也 必 如 何 。 昨天的姐妹才跟我分享的經文,感謝主!
感謝劉師母,今天在實用靈恩神學課中,得著金蘋果話語的恩賜,口善應對,自覺喜樂,話合其時,何等美好。

And this is the blessing of Judah: he said, Give ear, O Lord, to the voice of Judah and make him one with his people: let your hands take up his cause, and be his help against his attackers.And of Levi he said, Give your Thummim to Levi and let the Urim be with your loved one, whom you put to the test at Massah, with whom you were angry at the waters of Meribah; Who said of his father, Who is he? and of his mother, I have not seen her; he kept himself separate from his brothers and had no knowledge of his children: for they have given ear to your word and kept your agreement.為 猶 大 祝 福 說 、 求 耶 和 華 俯 聽 猶 大 的 聲 音 、 引 導 他 歸 於 本 族 . 他 曾 用 手 為 自 己 爭 戰 、 你 必 幫 助 他 攻 擊 敵 人 。 論 利 未 說 、 耶 和 華 阿 、 你 的 土 明 、 和 烏 陵 、 都 在 你 的 虔 誠 人 那 裡 . 你 在 瑪 撒 曾 試 驗 他 、 在 米 利 巴 水 與 他 爭 論 。 他 論 自 己 的 父 母 說 、 我 未 曾 看 見 、 他 也 不 承 認 弟 兄 、 也 不 認 識 自 己 的 兒 女 . 這 是 因 利 未 人 遵 行 你 的 話 、 謹 守 你 的 約 。

And so the Word became flesh and took a place among us for a time; and we saw his glory--such glory as is given to an only son by his father--saw it to be true and full of grace. John gave witness about him, crying, This is he of whom I said, He who is coming after me is put over me because he was in existence before me. 道 成 了 肉 身 、 住 在 我 們 中 間 、 充 充 滿 滿 的 有 恩 典 有 真 理 。 我 們 也 見 過 他 的 榮 光 、 正 是 父 獨 生 子 的 榮 光 。 約 翰 為 他 作 見 證 、 喊 著 說 、 這 就 是 我 曾 說 、 那 在 我 以 後 來 的 、 反 成 了 在 我 以 前 的 . 因 他 本 來 在 我 以 前 。

http://www.youtube.com/watch?v=dWwLsEQ3Wnc
今早禱告時看見我們禱告好像在炸水壩,要先炸出一個裂縫,全部的水就會傾洩而出。

受難節早晨跟神禱告要像澆香膏的瑪利亞和使徒約翰,用眼淚濕了耶穌的腳,又用頭髮擦乾,結果真是足足大哭了不知多久,眼淚像小河不停滑落,聖靈光臨晨禱的聚會,姐妹都起來呼求神,隨著聖靈的帶領做起各項動作和大聲方言禱告,晚上的受難節聚會,感受到神無條件的愛,是我無法理解和做到的,我問神: 你如何能為我這罪人而死? 只感受到非常大神的同在臨到我,我便啜泣了起來,我渴望明白和得著這種愛。

你 們 喫 羊 羔 當 腰 間 束 帶 、 腳 上 穿 鞋 、 手 中 拿 杖 、 趕 緊 地 喫 、 這 是 耶 和 華 的 逾 越 節 。在退修會中看到一根金杖,還蠻粗又大的,很像以前看穆桂英裡的佘太君拿的那種,只是純金的,還看的到表面有純金的軟度導致的凹凸不平。
arrow
arrow
    全站熱搜

    Favor Ke 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()